SOK-A.261.04.2024                                                                                                                   Słupsk, 17.10.2024.r.

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Działając na podstawie art. 253 ust. 1 i ust, 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1710), zwanej dalej „Ustawą”, Zamawiający zawiadamia o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z fakultatywnymi nogocjacjami pn.: „Dostawa wraz z montażem, serwisowaniem w okresie gwarancyjnym oraz szkoleniem kinooperatorów fabrycznie nowego kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI do sali kina Rejs Słupskiego Ośrodka Kultury, numer ogłoszenia 2024/BZP 00522938 z dnia 30.09.2024

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zgodnie z art. 239 ust. 1 Ustawy Zamawiający dokonał wyboru oferty, złożonej przez Wykonawcę:  AWACO PROJECT Sp. o.o. ul. Olesińska 2, 02-548 Warszawa REGON: 014962142

Uzasadnienie: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu, oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, zgodnie z kryteriami i wymaganiami określonymi w SWZ.

  1. Zestawienie złożonych ofert

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Liczba pkt. w kryterium nr 1 (cena –waga 60%)

Liczba pkt. w kryterium nr 2 (okres gwarancji - waga 40%)

Łączna punktacja

1

Kinekspert Sp. z o.o  ul. Przybyszewskiego 167, 93-120 Łódź REGON: 471334868

51

40

91

2

AWACO PROJECT Sp. o.o. ul. Olesińska 2, 02-548 Warszawa REGON: 014962142

60

40

100

  1. Informacja o ofertach odrzuconych

 Na podstawie Art. 226 ust. 1 pkt 18 Ustawy odrzucona została oferta Tronus Sp. z o.o.
ul.  Ordona  2a,  01-237 Warszawa REGON: 146196211  

  1. Termin zawarcia umowy

Zgodnie z przepisami art. 264 ust. 1. Ustawy Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577, w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 


Słupsk, 15.10.2024 r.

SOK-A.261.04.2024   

 

Informacja z otwarcia ofert

W dniu 15 października 2024 r. zamawiający – Słupski Ośrodek Kultury ul. Banacha 17 dokonał otwarcia ofert w postępowaniu pod nazwą:

„Dostawa wraz z montażem, serwisowaniem w okresie gwarancyjnym oraz szkoleniem kinooperatorów fabrycznie nowego kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI do sali kina Rejs Słupskiego Ośrodka Kultury"

 

Zamawiąjący informuje, że:

  1. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia to: 236000 zł netto
  2. W postępowaniu wpłynęły następujące oferty
 

Nazwa oferenta

Cena całkowita (brutto)

Okrese gwarancji w miesiącach

1

Tronus Sp. z o.o. ul.  Ordona  2a,  01-237  Warszawa REGON: 146196211  

509 299,96 zł

60

2

Kinekspert Sp. z o.o  ul. Przybyszewskiego 167, 93-120 Łódź REGON: 471334868

263 047,80 zł

60

3

AWACO PROJECT Sp. o.o. ul. Olesińska 2, 02-548 Warszawa REGON: 014962142

225 090,00 zł

60

 


Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z montażem, serwisowaniem w okresie gwarancyjnym oraz szkoleniem kinooperatorów fabrycznie nowego
kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI do sali kina Rejs SOK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SŁUPSKI OŚRODEK KULTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369382613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Banacha 17
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598456441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sok.slupsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem, serwisowaniem w okresie gwarancyjnym oraz szkoleniem kinooperatorów fabrycznie nowego
kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI do sali kina Rejs SOK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc173e73-8e4c-4ff8-bb41-1503bfd8b46c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00297093/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wraz z montażem i szkoleniem cyfrowego projektora kinowego wraz z serwerem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00522938/01 z dnia 2024-09-30
2024-09-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc173e73-8e4c-4ff8-bb41-1503bfd8b46c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bc173e73-8e4c-4ff8-bb41-
1503bfd8b46c
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na platformie e-zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SOK-A.261.04.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 236000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 szt. nowego projektora filmowego cyfrowego, laserowego wraz ze źródłem światła i obiektywem o rozdzielczości
min. 2K w standardzie hollywoodzkim DCI o mocy świetlnej odpowiedniej dla projekcji 2D na ekranie sali kina Rejs wraz z
dedykowanym panelem sterującym lub komputerem, serwerem kinowym w standardzie DCI oraz montażem, konfiguracją i
szkoleniem pracowników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
38600000-1 - Przyrządy optyczne
31521000-4 - Lampy
32321100-0 - Sprzęt filmowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00522938/01 z dnia 2024-09-30
2024-09-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy48820000-2 - Serwery
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-16 do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena wykonania zamówienia (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt; sposób oceny - minimalizacja
2) Termin gwarancji i serwisowania oferowanego sprzętu (G) – waga kryterium 40% = 40 pkt; sposób oceny - maksymalizacja
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena brutto wykonania zamówienia (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt
cena najniższa brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
C = x 100 x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu
Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu
zamówienia.
2) Termin gwarancji i serwisowania oferowanego sprzętu (G) - waga kryterium 40 % = 40 pkt
Oferowany termin gwarancji i serwisowania oferowanego sprzętu
oferty ocenianej
Okres gwarancji (G) = x 100 pkt x
40%
Najdłuższy zaoferowany termin gwarancji oferowanego sprzętu spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
- Oferowany termin gwarancji i serwisowania oferowanego sprzętu powinien być określony w miesiącach, rozpoczynający bieg w
dniu odbioru końcowego i przejęcia całości przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, co zostanie poświadczone podpisaniem
(bez uwag) protokołu odbioru.
- Minimalny termin gwarancji oferowanego sprzętu nie może być krótszy niż 24 miesiące.
- W przypadku zaoferowania terminu gwarancji oferowanego sprzętu krótszego niż 24 miesiące, oferta Wykonawcy zostanie
odrzucona.
- W przypadku zaoferowania terminu gwarancji oferowanego sprzętu dłuższego niż 60 miesięcy, do wyliczenia punktacji w tym
kryterium oceny ofert zostanie przyjęty jako maksymalny 60 miesięczny termin gwarancji oferowanego sprzętu.
- W przypadku niezaoferowania żadnego terminu gwarancji oferowanego sprzętu, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
3. Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanym kryterium, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z zasadami arytmetyki. Do obliczenia wartości zostanie zastosowany wzór: Suma punktów kryterium C+G stanowić będzie
liczbę punktów przyznanych ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu
realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00522938/01 z dnia 2024-09-30
2024-09-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
8.1 nie podlegają wykluczeniu;
8.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
8.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
8.2.1.1 Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie
oświadczenia o spełnieniu warunków.
8.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
8.2.2.1 Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie
oświadczenia o spełnieniu warunków.
8.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
8.2.3.1 Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie
oświadczenia o spełnieniu warunków.
8.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
8.2.4.1 warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
zrealizował min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (poprzez zamówienia odpowiadające
swoim rodzajem należy rozumieć dostawę lub dostawę wraz z instalacją kinowego zawodowego sprzętu cyfrowego
zgodnego ze standardami DCI) o wartości brutto (każda z dostaw) – co najmniej 200.000,00 zł brutto każda.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim
stosunków prawnych na zasadach określonych w art. 118 do 123 ustawy.
9. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.
118 ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia
publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich
zasobów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, usługi, których
wskazane zdolności dotyczą (wzór zobowiązania do udostępnienia zasobów stanowi Załącznik nr 5B do SWZ).
10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu
określony w VI pkt 8 ppkt 8.2.4.1 SWZ winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych Wykonawców.
12. W przypadku, o którym mowa w ust. 12, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi/dostawy/czynności wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 5A do SWZ).
13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej
spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki
cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako
pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty
występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00522938/01 z dnia 2024-09-30
2024-09-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawyza wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
14. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu następujących dokumentów:
a) pełnomocnictw, chyba że dokumentach postępowania znajdują się dokumenty lub pełnomocnictwa upoważniające osoby
lub osobę do podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub w imieniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
b) umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jeśli dotyczy,
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-15 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty powinny zostać złożone za pomocą platformy ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00522938/01 z dnia 2024-09-30