- Szczegóły
- Krzysztof Przygoda
- Kategoria: Prawo i zarządzenia
- Odsłony: 3669
Archiwum zarządzeń Słupskiego Ośrodka Kultury
- załącznik nr 1 - spektakle, seanse filmowe i pokazy
- załącznik nr 3 - imprezy plenerowe
Zarządzenie nr 3/18 w sprawie wprowadzenia Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Zarządzenie w sprawie powołania Rady Programowej SOK
Zarządzenie w sprawie regulaminu ochrony danych osobowych
Zarządzenie w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej środków trwałych
Zarządzenie w sprawie użytkowania samochodu służbowego
Zarządzenie w sprawie zamówień publicznych
Zarządzenie w sprawie kontroli zarządczej
Zarządzenie w sprawie regulaminu ochrony budynków
Zarządzenie w sprawie odzieży roboczej
Zarządzenie w sprawie rozliczania Faktur VAT
Zarządzenie w sprawie kontroli wydatkow publicznych
Zarządzenie w sprawie wprowadzenia kodesku etycznego
Zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego
Zarządzenie w sprawie korzystania z komputerów służbowych
Zarządzenie w sprawie regulaminu wynagradzania i nagradzania
Zarządzenie w sprawie polityki bezpieczeństwa
Zarządzenie w sprawie stosowania kas fiskalnych
Zarządzenie w sprawie zasad BHP obowiązujących w Pracowni Ceramicznej
- Szczegóły
- Krzysztof Przygoda
- Kategoria: Prawo i zarządzenia
- Odsłony: 4805
Zarządzenia
Zarządzenie nr 12.24 powołanie komisji przetargowej sprzęt dla Kina Rejs
Zarządzenie nr 11.24 w sprawie wprowadzenia wewnętrznej procedury dokonywania zgłoseń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w SOK
1. Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 11.24 w sprawie wprowadzenia procedury wenętrznej
1. Załącznik nr 1 do wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w SOK
2. Załącznik nr 2 do wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w SOK
3. Załącznik nr 3 do wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w SOK
Zarządzenie nr 10.24 w sprawie wprowadzenia zasad postępowania pracowników SOK
1. Załącznik do zarządzenia nr 10.24, Instrukcjaałącznik do zarządzenia nr 10.24, Instrukcja
1. Załącznik do Instrukcji , zarządzenia nr 10.24ałącznik do Instrukcji , zarządzenia nr 10.24
Zarządzenie nr 09.24 w sprawie wprowadzenia Regulaminu służbowych kart płatniczych
1. Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 09.24, Regulamin
1. Załącznik nr 1 do Regulaminu przyznawania służbowych kart płatniczych
2. Załącznik nr 2 do Regulaminu przyznawania służbowych kart płatniczych
3. Załącznik nr 3 do Regulaminu przyznawania służbowych kart płatniczych
Zarządzenie nr 08.24 w sprawie wprowadzenia Standardów Ochrony Małoletnich
- Załącznik nr 1 do zarządzenia Standardy Ochrony Małoletnich
- Załącznik nr 1 Oświadczenie o zapoznaniu się ze standardami
- Załącznik nr 2 Procedura weryfikacji pracowników
- Załącznik nr 3 Przykładowe formy krzywdzenia małoletnich oraz symptomy pozwalające na jego rozpoznanie
- Załącznik nr 4 Karta interwencji
- Załącznik nr 5 Ankieta stosowania standardów
- Załącznik nr 6 Standardy Ochrony Małoletnich (wersja skrócona dla małoletnich) Standardy Ochrony Małoletnich (wersja skrócona dla małoletnich)
Zarządzenie nr 07.24 w sprawie powołania komisji przetargowej, remont tarasu przy al. 3 Maja
Zarządzenie nr 06.24 w sprawie powołania komisji przetargowej Remont tarasu Emcek
Zarządzenie nr 05.24 w sprawie wprowadzenia regulaminu zajęć w Pracowni Ceramicznej - Rękodzielni
- Załącznik do zarządzenia nr 05.24 w sprawie wprowadzenia regulaminu zajęć w Pracowni Ceramicznej
- załącznik nr 1 do Regulaminu zajęć w Pracowni Ceramicznej
- załącznik nr 2 do Regulaminu zajęć w Pracowni Ceramicznej
Zarządzenie nr 04/24 w sprawie powołania Komisji Konkursowej
Zarządzenie nr 03/24 w sprawie wymiany załączników w Regulaminie przydziału odzieży
Zarządzenie nr 02/24 w sprawie wymiany załączników w Regulaminie ZFŚS
Zarządzenie nr 1/24 w sprawie ustalenia ceny kubków z logiem kina Rejs i DKF Projekcja
Zarządzenie nr 3/23 w sprawie ustalenia ceny ceramiki słupskiej
Zarządzenie nr 2/23 w sprawie powołania Zakładowej Komisji Socjalnej
Zarządzenie nr 1/23 w sprawie Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Słupskiego Ośrodka Kultury
- Regulamin ZFŚS załącznik do zarządzenia nr 01/23
- załączniki nr 1 i 2 do Regulaminu ZFŚS
- załącznik nr 3 do Regulaminu ZFŚS
Zarządzenie nr 02/21 w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Słupskiego Ośrodka Kultury
- załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 02/21 - regulamin
- załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 02/21
- załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 2/19 - instrukcja kancelaryjna SOK
- załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 2/19 - jednolity rzeczowy wykaz akt SOK
Zarządzenie nr 20/18 w sprawie wprowadzenia zasad kontroli zarządczej w Słupskim Ośrodku Kultury
Zarządzenie nr 19/18 w sprawie powołania Rady Programowej SOK
1. Aneks nr 1 do zarządzenia 17/18
Zarządzenie nr 13/18 w sprawie wprowadzenia Regulaminu przydzielania pracownikom środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego
- załącznik nr 1 do zarządzenia 13/18 - Regulamin przydziału odzieży
- załączniki nr 1,2 i 3 do Regulaminu przydziału odzieży 2024
Zarządzenie nr 11/18 w sprawie wprowadzenia nowego Regulaminu Uczestnictwa w Zajęciach
- załącznik nr 1 do zarządzenia 6/18 - regulamin wynagradzania
- załącznik nr 2 do zarządzenia 6/18 - regulamin nagradzania
Zarządzenie nr 4/18 w sprawie powołania zastępcy dyrektora
- Cennik SOK, załącznik do zarządzenia 1/18
- Aneks nr 1 do zarządzenia 1/18
- Aneks nr 2 do zarządzenia 1/18
- Aneks nr 3 do zarządzenia 1/18
- Aneks nr 4 do zarządzenia 1/18
- Aneks nr 5 do zarządzenia 1/18
- Aneks nr 6 do zarządzenia 1/18
- Aneks nr 7 do zarządzenia 1/18
- Aneks nr 8 do zarządzenia 1/18
- Aneks nr 9 do zarządzenia 1/18
- Aneks nr 10 do zarządzenia 1/18
- Aneks nr 11 do zarządzenia 1/18
- Aneks nr 12 do zarządzenia 1/18
- Szczegóły
- Krzysztof Przygoda
- Kategoria: Prawo i zarządzenia
- Odsłony: 2989
Prawo
Uchwała w sprawie połączenia SOK i MCK i status SOK:
DZ_URZ_WOJ_2018_196_uchwala_nr_XLVI_629_17
- Szczegóły
- Krzysztof Przygoda
- Kategoria: Prawo i zarządzenia
- Odsłony: 3469
Oferta pracy – konserwator
Słupski Ośrodek Kultury poszukuje pracownika do zespołu osób odpowiedzialnych za bieżące naprawy i utrzymanie sprawności w budynkach Słupskiego Ośrodka Kultury
Opis stanowiska / Obowiązki:
- dokonywanie systematycznych przeglądów technicznych we wszystkich obiektach SOK we współpracy z Kierownikiem Administracyjnym,
- dbanie o bezpieczny stan sieci elektrycznej, wyłączników, gniazd, puszek rozdzielczych, lamp i innych odbiorników prądu,
- dbanie o sprawność instalacji wodno-kanalizacyjnej w ramach możliwości technicznych, a zwłaszcza o szczelność kranów i spłuczek oraz drożność kanalizacji,
- dozór nad instalacją grzewczą i czuwanie nad jej sprawnością,
- wykonywanie bieżących prac remontowych w pomieszczeniach SOK i na terenach zewnętrznych wszystkich obiektów SOK, w tym:
- przeprowadzenie prac remontowo – malarskich (np. zakładanie i naprawa wykładziny podłogowej, gipsowanie, szpachlowanie ubytków powstających w trakcie eksploatacji budynku oraz malowanie pomieszczeń, drzwi i okien, malowanie elementów ogrodzenia, wykonywanie drobnych napraw murarskich),
- dokonywanie napraw związanych z wyposażeniem pracowni i biur(naprawa wyposażenia meblowego),
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie elementów wyposażenia obiektu (bramy i ogrodzenia, drzwi, okna, ich zamknięcia, zamki, itp.).
- utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach magazynowych i gospodarczych oraz wokół budynków SOK, w tym dbanie o tereny zielone oraz odśnieżanie w okresie zimowym,
- obsługa elektronarzędzi, prowadzenie ich ewidencji i dbanie o stan techniczny powierzonych narzędzi i urządzeń,
- zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w zabezpieczeniu technicznym Kierownikowi Administracyjnemu,
- pomoc przy realizacji bieżącej działalności SOK: załadunek i rozładunek samochodu, montaż wystaw, scenografii itp.,
- wykonywanie innych obowiązków wynikających z zadań statutowych SOK, z polecenia Dyrektora lub Kierownika Administracyjnego.
Wymagania:
- brak przeciwskazań zdrowotnych do prac fizycznych,
- dyspozycyjność, uczciwość i pracowitość,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- zdolność do pracy w weekendy oraz święta (charakterystyka pracy w ośrodku kultury),
Nasza Oferta:
- zatrudnienie w oparciu umowę na zastępstwo z możliwością zmiany na umowę o pracę – w wymiarze 3/4 etatu
- pracę w miłym i ciekawym zespole
- atrakcyjne zadania umożliwiające rozwój osobisty
- możliwość udziału w wydarzeniach kulturalnych
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt z sekretariatem Słupskiego Ośrodka Kultury osobiście lub pod numerem telefonu 598456441
Klauzula informacyjna
- Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Słupski Ośrodek Kultury z siedzibą w Słupsku, ul. Banacha 17 tel. 598456441, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 598424707
- Cele i podstawy przetwarzania
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
- w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
- Prawa osób, których dane dotyczą
- Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, wskazanych powyżej w pkt 2.
- Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt 1. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Okres przechowywania danych
- w zakresie wskazanym w pkt 2.a, 2.b i II.c Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
- w zakresie wskazanym w pkt II.d Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,
- w zakresie wskazanym w pkt II.e Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od daty wyrażenia zgody.
- Odbiorcy danych.
- Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane.
- Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
- Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
- Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
- Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgody
- W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt 1.